Hieronder vind je de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via de contact pagina.
Op dit moment zijn de beheerkosten van OBAM 0,50%.
De lopende kosten (vastgesteld per 1 Juli 2022) zijn 0,66%.
De meest actuele rendementsoverzichten zijn opgenomen in het nieuwste maandbericht dat te vinden is op de pagina Fondsinformatie.
Duurzaamheid is voor OBAM een van de speerpunten van de beleggingsstrategie, en gaat in onze visie hand in hand met rendement. Zo meten we bijvoorbeeld de CO2 impact van onze beleggingsportefeuille, en zijn we actief om de bedrijven waarin we investeren (nog) duurzamer te maken. Op onze pagina over duurzaamheid vertellen we je graag meer.
Het (half)jaarverslag en andere relevante fondsinformatie staan op deze site onder Fondsinformatie en Wettelijke informatie
Op de Contact pagina vind je de verschillende manieren om je vraag bij ons te stellen. Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Op 28 mei 2024 is in de jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders van OBAM N.V., over het boekjaar 2023, een slotdividend van EUR 2,00 per gewoon aandeel vastgesteld. Het dividend wordt op 7 juni 2024 betaalbaar gesteld.
OBAM Investment Management B.V. (OBAM IM) heeft een klachtenregeling om op een efficiënte, transparante en uitgebalanceerde manier klachten van klanten te kunnen behandelen in lijn met de van toepassing zijnde wet- en regelgeving.
Definitie van een klacht
Een klacht wordt gedefinieerd als een uiting van ongenoegen door een geïdentificeerde klant. Een verzoek voor informatie, een mening, toelichting op een product of dienstverlening en een dagvaarding worden niet beschouwd als een klacht.
Klachtenprocedure
Elke klacht dient te worden gestuurd naar de contactpersoon van de klant. Indien de klant niet tevreden is of het oneens is met de beantwoording of afhandeling van de klacht, dan kan de klant een schriftelijke klacht indienen. De brief kan worden verstuurd naar het volgende adres:
OBAM Investment Management B.V.
World Trade Center Schiphol Airport
Schiphol Boulevard 313
1118 BJ Schiphol
Email: info@obam.nl
Tijdslijnen klachtenafhandeling
OBAM IM streeft er naar om:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Indien de klant het niet eens is met de afhandeling van de klacht door OBAM IM, kan hij zich wenden tot het KiFiD: www.kifid.nl
Het KiFiD is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële producten en diensten. De klant kan bij het KiFiD online een klacht indienen of het klachtformulier downloaden en per post indienen. Alle schriftelijke klachten kunnen worden gestuurd naar het volgende adres:
KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag